Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Online értékesítés csatorna-politikája

A közvetlen online értékesítés teljes megvalósítása, tehát a közvetítők teljességgel történő kiiktatása még a nagy márkaértékkel rendelkező, multinacionális szállodaláncok számára is nehézséggel járhat, több okból. Egyrészt az alacsonyabb keresletű szezonokban elkerülhetetlen a közvetítőkre való támaszkodás, másrészt az online utazás – dinamikus növekedése ellenére – még mindig csak a negyedét teszi ki a teljes turisztikai értékesítésnek Európában, tehát elengedhetetlen a hagyományos értékesítési csatornák igénybevétele. Mindezek alapján a legjellemzőbb az ún. többcsatornás (multi-channel) értékesítés, mely magában foglalja a különböző elektronikus- és hagyományos csatornák egyidejű igénybevételét. A szállodai online értékesítés kapcsolatrendszerének körében a következő elemeket különböztethetjük meg:

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave