Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Hozzáadottérték-reklám

Nem feledkezhetünk meg a szállodai reklámozás tárgyalásakor a szállodák speciális helyzetéből fakadó „hozzáadottérték reklámozás lehetőségéről” sem, amely a szállodának nem jelent nagy anyagi megterhelést, viszont a tapasztalatok szerint a vendégek pozitív gesztusként ítélik meg, úgy érzik, hogy az ajándékkal a szálloda az elvártnál sokkal többet nyújtott részükre.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave