Papp Ilona (szerk.)

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment


Személyes eladás

„A személyes eladás a potenciális vevővel (vevőkkel) való személyes, kölcsönös aktivitást feltételező kommunikáció, amelynek a célja a termék (szolgáltatás) bemutatása, a felvetődött kérdések megválaszolása, rendelések szervezése.”44 Ennek a módszernek az előnye a nagyfokú rugalmasság és a közvetlen információcsere lehetősége. A kommunikátor (eladó, üzletkötő stb.) a kibocsátott információkat a vevők szükséglete, motivációja és magatartása szerint tudja alakítani: a kiváltott reakciókat azonnal fel tudja mérni és mondanivalóját, észrevételeit közvetlenül a vevők igényeihez és reagálásához tudja idomítani. A vevők esetleges ellenvetéseit és kétségeit azonnal fel tudja fedni és válaszolni is tud rájuk. A személyes kommunikáció ezért az esetek többségében igen eredményes lehet.

Szálloda- és vendéglátásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 147 9

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szalloda-es-vendeglatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave