Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


A CRM-rendszerekkel kapcsolatos elvárások

A 90-es évek óta egyre erőteljesebben jelenik meg a versenyszférában és lassan már azon kívül is az ügyfélkapcsolati rendszerek felértékelődése. Egyre több - és immár nemcsak a multinacionális háttérrel működő – vállalat szembesül a ténnyel, hogy égető szükség van az ügyfélszemlélet középpontba állítására. Egyre nagyobb számban indulnak tehát a CRM-projektek a különböző szintű rendszerek implementálására. A tapasztalatok szerint egy átfogó CRM-megoldás alkalmazása előtt gyakran kerülnek bevezetésre olyan elszigetelt rendszerek, mint pl.:

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave