Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Stratégia és vezetés

Az intézményi, vállalati stratégia legfőbb vezetési kihívása a vezetés részletektől való tehermentesítésében („globális kormányzás, irányítás”) áll: az eddigi „mindenről tudni akarást” egy bizalmi-szervezetnek kell felváltania részben a szubszidiaritás elvének gyakorlati alkalmazása, részben a „hosszú pórázra engedett” vezetés által egy nagyobb cselekvési mozgástér érdekében. Elengedhetetlen a megszokott sztenderdek felülvizsgálata, a gazdaságosság hangsúlyozása („Value for money”), a nagyobb döntési szabadság biztosítása nagyobb felelősség mellett, prioritás-meghatározás, a horizontális szempontok hangsúlyozása, eredményorientáció (output-irányítás), a jobb erőforrás-kihasználás és a menedzsment-szemlélet erősítése.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave