Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Marketing eszközrendszer

A professzionális szolgáltatások marketingmixének meghatározásában a szerzők többsége a szolgáltatásmarketing és a professzionális szolgáltatások sajátosságaiból indul ki. Bár a klasszikus 4P elemek sem hiányoznak az ajánlásokból, a publikációk zöme azokkal a marketingmódszerekkel foglalkozik, amelyek az ügyfélkapcsolatok kialakítását, építését, fejlesztését célozzák meg. A professzionális szolgáltatások marketing eszközrendszerének sajátossága, hogy hosszú távú szemléletet tükröz, nem egy-egy rövid távú akció, hanem konzisztens akciók sorozata áll a középpontban.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave