Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


A szolgáltatás menedzsment fogalma

A szolgáltatás menedzsment fogalomkörét, más menedzsment-kérdésektől eltérően, nem az angolszász szerzők definiálták először. A téma „őshazájának” Skandinávia tekinthető, hiszen a nemzetközileg is mértékadó szerzők zöme finn, svéd vagy dán származású. (Lund – Kundsen, 1982; Norman, 1984; Grönroos, 1983; Lehtinen – Storbacka, 1986; Carlzon, 1987) Néhány év késéssel természetesen felzárkózott a kutatásokhoz az Egyesült Államok-beli, illetve brit szakemberek csapata is (Albrecht-Zemke, 1985; Schmenner, 1986), ennek ellenére a skandináv dominancia a mai napig jelen van a témakörben.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave