Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Történetek: legendák, mítoszok, sztorik

Ide tartoznak azok a történetek, amelyeket a hősökről, ismert személyiségekről mesélnek széltében-hosszában, évek múlva is. Attól válnak igazán a vállalati mondakör részévé, hogy olyanok is nagy szeretettel mesélik másoknak, akik nem is voltak részesei az adott eseménynek. Az ilyen történetek gyakran tanulságosak a szervezet szempontjából, egy-egy híres nagy sikert vagy bukást örökítenek meg, mégis jól olvasható belőlük az értékrend. Természetesen felbukkannak humoros sztorik is, amelyeket a munkahelyen kívüli összejöveteleken lehet nagy élvezettel mesélni. Szerepük ezeknek is az összetartozás kifejezése, a csoportba való beavatás rituáléjának egyik eleme.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave