Heidrich Balázs

Szolgáltatás menedzsment


Puha sztenderdek

A puha sztenderdeket és mérőszámokat nehéz lenne könnyen begyűjteni, muszáj a fogyasztókkal, alkalmazottakkal és másokkal kommunikálni. „A puha sztenderdek irányt mutatnak, eligazítanak és visszajelzést adnak az alkalmazottaknak arról, hogy hogyan is érjék el az ügyfelek elégedettségét, melyek számszerűsíthetősége azok észleléseinek és meggyőződéseinek mérésén alapul.” (Zeithaml-Bitner, 2003, p.261) A SERVQUAL is egy ilyen fejlett, puha sztenderdeket alkalmazó mérési rendszer.

Szolgáltatás menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 145 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/heidrich-szolgaltatas-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave