Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve


A szerzőről

Veres Zoltán intézetvezető egyetemi docens a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Üzleti Tudományok Intézetében és továbbképzési igazgató, főiskolai tanár a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán, a Marketing mesterképzés szakvezetője. A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki, a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen közgazdasági végzettséget. A közgazdaságtudomány kandidátusa, a Magyar Tudományos Akadémia Marketingtudományi Bizottságának tagja. 2005-ben habilitált a Szegedi Tudományegyetemen. Alapító tag a European Network for Projekt Marketing and Systems Selling (Lyon) kutatói hálózatban és az Academy of World Business (Marketing and Management Development, Perth, Ausztrália) Advisory Committee tagja. 1990-ig az Energiagazdálkodási Intézet projektmenedzsereként különböző fővállalkozásokban vett részt belföldön, Irakban, Görögországban és Algériában. 1990 óta dolgozik a felsőoktatásban, és 1997-től tíz évig vezette a Külkereskedelmi Főiskola Nemzetközi Marketing Intézetét. 1991 és 2008 között több időszakban vezetője a Nemzetközi Marketing posztgraduális képzésnek, és jelenleg a BGF KKFK Piackutató és Marketingtervező posztgraduális képzéseit irányítja. 2000 és 2001 között szakvezető a BGF Nemzetközi Marketing és Teljes körű Minőségirányítás szakán, majd 2001-től 2002-ig a Gfk Hungária Piackutató Intézet szolgáltatáskutatás-vezetője. 2004 óta az SZTE GTK MBA képzésének programigazgatója. Több nemzetközi oktatásfejlesztési program munkatársa, és számos publikáció fűződik a nevéhez elsősorban szolgáltatásmarketing és projektmarketing témákban. Legfontosabb tudományos kutatási területei:

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 739 5

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Domonkos András

vezérigazgató

Lombard Lízing Zrt.

„A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nemcsak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány."

Éppen tíz éve, hogy Veres Zoltán könyvének első kiadását ezekkel a gondolatokkal ajánlottam az olvasók figyelmébe. A megújult kötetről ugyanazt tudom mondani, sőt, a bővített és átdolgozott kiadás már a bachelor- és masterképzések kurzusaihoz is külön fejezeteket tartalmaz friss esetekkel és trendkövető fogalomhasználattal. Egyszóval: alapkönyv.

Dr. Rekettye Gábor

tanszékvezető egyetemi tanár

Pécsi Tudományegyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/veres-a-szolgaltatasmarketing-alapkonyve//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave