Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Kérdések

  1. Miért érdemes meglátogatni a Budavári Borfesztivált?
  2. Milyen előnyei vannak a Borfesztiválnak?
  3. Milyen hátrányai vannak a Borfesztiválnak?
  4. Mit jelent a csomagban értékesített termék/szolgáltatás?
  5. Milyen a szerepük az ATL és BTL eszközöknek a fesztivál hirdetésének kommunikációja során? Megegyezik-e a jelenlegi trendekkel?
  6. Milyen eszközök (online és offline) alkalmazását javasolná a Borfesztivál marketingkommunikációjához?
  7. Mi a belföldi és a külföldi költések közti különbség indoka?
  8. Lát-e különbséget a hazai és a külföldi fogyasztói magatartásban? Ez miben nyilvánul meg?

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave