Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


A megoldás körvonalai

László szavai szerint az általuk javasolt turisztikai fejlesztési stratégiában természetesen Gyöngyös és szűkebb–tágabb környezetünk jelenlegi helyzetéből indultak ki (adottságok, korlátok, fenyegetések és lehetőségek). Ezt már évek óta vizsgálták változatos formában, nemzetközileg is érdeklődést kiváltó módszerekkel. Ugyancsak alaposan elemezték a korszerű térségfejlesztésbe illeszkedő turisztikai fejlesztési trendeket és az összefonódó gazdasági–társadalmi–fenntarthatósági kihívásokat, nem utolsó sorban a versenytársak gyakorlatát. Mindezeket alapul véve a 2014 és 2025 között megvalósítandó stratégia egymáshoz kapcsolódó három fő pillérét a következőkben határozták meg:

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave