Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Szeged turisztikai marketingje

A Szeged város turisztikai céljainak teljesülését szolgáló Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. elsődleges feladata Szeged turisztikai kínálatának menedzselése, az érintett szereplőkkel történő folyamatos egyeztetés, a helyi szolgáltatók támogatása mellett a város népszerűsítését szolgáló marketingkommunikációs aktivitások szervezése és lebonyolítása. Ezen feladatok ellátásához elengedhetetlen a Szegedre látogató turisztikai szegmensek ismerete és a célok teljesülését szolgáló célcsoportok, illetve a kapcsolódó marketingcsatornák kiválasztása, amely ilyen komplex turisztikai kínálat és ennyi érintett szereplő mellett nem kis feladat.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave