Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Kérdések

  1. Értelmezze a döbbent és az elgondolkodó kifejezést Dóra édesapja és a turisztikai tanácsadó arcán!
  2. Jellemezze a posztmodern turizmust! Milyen posztmodern szállodákat ismer?
  3. Milyen sajátosságai lehetnek egy posztmodern szállodának? Mik az előnyei a hagyományos szállodákkal szemben?
  4. Magyarországon milyen sikerre számíthat egy posztmodern szálloda?
  5. Magyarországon milyen fogyasztói magatartás jellemzők magyarázzák a posztmodern turizmus térnyerését?
  6. Dolgozzon ki egy üzleti tervet, valamint egy marketing tervet Enger Dóra ötletét alapul véve!
  7. Állítson össze egy szezonális programfüzetet a „murder mistery” szállodára vonatkozóan!

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave