Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Sri Lanka – az álmok és a valóság szigete

Vera és György hosszú idő óta ismerte egymást. Egy városban töltötték a gyerekkorukat, majd szem előtt vesztették egymást. Közel három évtized után egy véletlen folytán találkoztak újra. Vera, túl a negyvenen, elvált és gyermekei nagykorúsága óta egyedül élte mindennapjait, amikor egy barátnője társaságában ellátogatott az Utazás 2005 kiállításra. Nem gondolt különösebben semmilyen egzotikus célpontra, inkább csak tájékozódni szeretett volna a nyaralási lehetőségekről. Egy közhivatalban végzett adminisztratív munkája túl sok kihívást nem jelentett számára, így életében az izgalmakat évente az egy-két hetes üdülések jelentették. A pavilonok között sétálgatva figyelt fel egy ismerős arcra. Az egyik utazási iroda standjánál ismert rá régen látott, s persze közben kissé megöregedett egykori iskolatársára, Györgyre, aki ajánlgatta az iroda útjait az érdeklődőknek. György Verát először nem is ismerte meg, de néhány mondat után visszajött a múlt. A pár perces beszélgetés végén telefonszámot cseréltek.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave