Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Kérdések

  1. Miért fontos a vonzerőleltár készítése térségi marketing tervezésekor?
  2. Véleménye szerint mely célcsoportok számára alkalmas a Dombvidék turisztikai kínálata?
  3. Mi a legnagyobb akadálya annak, hogy a tematikus útvonal megfelelően működjön?
  4. Milyen termékfejlesztési javaslatai lennének az útvonal autentikusabbá tételéhez (pl. helyi termékek, helyi márka kialakítása)?
  5. Mit tanácsolna a Dombvidéki szolgáltatóknak és önkormányzatoknak, ha megfelelő szervezeti keretek között szeretnék valóban élővé tenni a Hagyományok Völgye tematikus utat? Tényleg csak a pénzen múlik?
  6. Milyen marketingeszközök használata lenne a legmegfelelőbb az útvonal népszerűsítésére?
  7. Megvalósítható-e a nagy álom? Lehet-e Európai Kulturális Útvonal ebből a kezdeményezésből? Válaszát indokolja, pozitív esetben vázoljon fel egy idő- és feladattervet!

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave