Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Összegzés

Ugyan ismertem már a fesztivált, de magam is meglepődtem, milyen sokrétű marketingkommunikációs tevékenységet folytat a VeszprémFest profi szervezői csapata. A nyomtatott és elektronikus média megjelenések, óriásplakátok mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az online felületekre, különösen a közösségi médiában való megjelenésre is – ami különösen kedves egy blogger számára! Lépést tartanak a fogyasztói szokások változásával – ahogy én is újságíróként kezdtem, de haladva a korral belevetettem magam a blogok világába. Minden évben felmérik a közönséget, hogy annak ismeretében tudják a legmegfelelőbb kommunikációs csatornákat kiválasztani. Szerintem sikerrel, hiszen a visszatérő VeszprémFest közönségen túl a koncertek minden évben vonzanak új látogatókat is. Én biztos megyek idén is – ki jön még?

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave