Barát Tamás

A bizalom tolmácsai


A pr helye a szervezetek életében

Minden szervezetnek több részfeladata, részterülete van. Például a termelő vállalatok esetében az anyagbeszerzéstől kezdve a termelésen keresztül az értékesítésig az előállításra kerülő áru sok részterületen halad keresztül, míg a fogyasztóhoz elkerül. Ezeknek a profit orientált vállalatoknak természetesen vannak marketinggel, pénzügyekkel, személyi kérdésekkel foglalkozó munkatársai, részlegei is. Könnyen belátható tehát, hogy egy szervezetnek rendkívül nagyszámú részfeladata, így – az elkövetkező szóhasználat szerint – „köre” van.

A bizalom tolmácsai

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 903 0

A könyv bevezeti az olvasót a public relations szemlélet- és gondolkodásmódjába, bemutatja a pr tevékenység elméletét és gyakorlatának alapjait. Ennek elsajátítását nagyon hasznosnak tartom főként a vállalkozók számára, a szervezet hatékonyabb működtetése, főként a szervezet vezetés és fejlesztés szempontjából.

Szalai Piroska

főszerkesztő, CEO Magazin

A könyv olvasója megismerkedhet a bizalomépítés művészetével, a reputáció-menedzselés, az informálás és informálódás elvével, a kölcsönös előnyökön alapuló, tudatos kommunikációszervezés tudományával. Ez pedig elengedhetetlen minden üzletember, és nemcsak a jó szervezeti vezető, de minden munkatárs számára is.

Varga Zsolt

lapigazgató, CEO Magazin

Hivatkozás: https://mersz.hu/barat-a-bizalom-tolmacsai//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave