Balaton Károly, Hortoványi Lilla (szerk.)

Stratégiai és üzleti tervezés

Átdolgozott kiadás


Üzleti tervezés nagyvállalati gyakorlatban

Az előző fejezetekben tárgyaltuk az üzleti tervezés folyamatát, valamint, hogy milyen tipikus fejezetei vannak egy üzleti tervnek. Az üzleti terv lényege azonban nem az, hogy készüljön egy írásos dokumentum, hanem az, hogy az egyes alrészei, fejezetei összhangban legyenek egymással, valamint összességében a stratégiai tervvel, és ezt konkrét mutatószámok, intézkedések nyelvén jelenítsük meg. Az üzleti tervezés során a fókusz az időbeni lebontáson van, tehát nem azon, hogy ki vesz részt az üzleti terv megalkotásában, hanem azon, hogy a stratégiai időtávhoz képest rövidebb időtávon belül mit kíván tenni a vállalat.

Stratégiai és üzleti tervezés

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 153 0

A megfelelően végrehajtott stratégiai és üzleti tervezés jelentősen növeli a vállalatok jövedelmezőségét és életképességét, mégis kevesen alkalmazzák megfelelően azok szerteágazó eszköztárát. A könyv aktuális és átfogó képet ad a stratégiai és üzleti tervezés folyamatáról és gyakorlatáról. Az alapvető fogalmak és módszerek áttekintését követően, gyakorlati példákon keresztül vezeti be az Olvasót a piacgazdaságokban elterjedt módszerek és eljárások alkalmazásába, s ezáltal képessé teszi a stratégiaalkotáshoz kapcsolódó döntés-előkészítésre. A könyv ezért ideális egyetemi alap- és mesterképzésekhez, illetve MBA és vállalati kurzusokhoz. Gazdag gyakorlati példákkal illusztrált, olvasóbarát megközelítése segíti az Olvasó szakmai önképzését és vezetői eszköztárának bővítését is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-hortovanyi-strategiai-es-uzleti-tervezes//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave