Vörös József

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment

Átdolgozott kiadás


A minőség mérése

Amikor a minőség javításáról beszélünk, szinte tudat alatt is azt tételezzük fel, hogy a minőség mérhető. Ha a minőség mérésére nem dolgozunk ki megfelelő eljárásokat, a minőség irányítása nehéz feladattá válik, ugyanis nem tudjuk, mihez viszonyítva kell a minőséget javítani. A minőség mérésére használt mutatókat két kategóriába szokás sorolni: az egyik kategóriába azok a minőséget mérő mutatók tartoznak, melyek folytonos skálán mérhetők. Ezeket nevezzük a minőség változóinak, szemben a minőség jelzőivel, melyek annak jelzésére hivatottak, hogy a termék vagy szolgáltatás valamilyen kritérium alapján elfogadható-e, vagy sem.

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 216 2

A termelési stratégia és az ellátási lánc napi működésének optimalizálása alapvetően befolyásolja a vállalat nyereségességét. Mindkettő olyan feladatot jelent, mely a régióban a legtöbb helyen gyerekcipőben jár. A könyv abban segíti a mai termelésirányításért felelős generációt, hogy versenyelőnnyel járó tudást szerezzen.

Dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója

Egy termelő vagy szolgáltató rendszer sikeres működéséhez nélkülözhetetlen a termékelőállítás és szolgáltatásnyújtás rendszerének ismerete. Olyan magyar nyelvű szakkönyv, amely átfogóan, a terület ismeretéhez nélkülözhetetlen kvantitatív alapokkal is tárgyalná a témakört, ez idáig nem állt az olvasók rendelkezésére. Vörös József könyve most e hiányt pótolja.

Dr. Koltai Tamás egyetemi tanár, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Jelen kiadás a 2010-ben megjelent mű átdolgozása.

Hivatkozás: https://mersz.hu/voros-termeles-es-szolgaltatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave