Bódis Gábor

Mind the Gap

Kreatív turisztikai coaching


Ha engem kérdezel…

Köszönöm szépen, hogy bizalmaddal és nyitottságoddal már e kötet legelején megtisztelsz. Lehet, hogy eleinte az idegeidre megyek azzal, hogy tegezlek, de amint kézbe veszed írásomat, már kollégákká válunk, akár turisztikai desztináció menedzser vagy, akár valamely turisztikai képzés hallgatója, akár marketinges, mint szakemberek mostantól egymásra támaszkodunk. Kérdezhetsz is, reflektálhatsz is, közvetlenül nekem is, de még jobb, ha a környezeted veszi észre, hogy most megszerzendő tudásoddal olyan űrt vagy képes betölteni, ami egy új típusú pályára állíthatja szervezeted vagy céged kommunikációs elképzeléseit. Amennyiben „csak” utazgatni, feltöltődni szeretsz, továbbra is járj nyitott szemmel a világban, és fogadd jó szívvel az itt leírtakat: gyakran új összefüggéseket fedezhetsz fel majd általuk. Minden olvasómhoz szól a kérdés: ha engem kérdezel, mi az, amire igazán szükséged lesz ahhoz, hogy alkalmazni tudd a legtöbb jó fogást a sikerhez, nos, a válaszom egy szó: kreativitás.


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

Nyomtatott megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 224 7

Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata.

Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató

Magyar Turisztikai Ügynökség

Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket.

Csurgó József,

egyetemi hallgató

Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben.

Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens

Budapesti Metropolitan Egyetem

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bodis-mind-the-gap//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave