Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Összefoglalás

A fejezetet a szolgáltatás definíciójával kezdtük, kiemelve annak legfontosabb ismérveit; miszerint ez olyan megfoghatatlan teljesítmény, amely nem okoz változást a tulajdonviszonyban. Hangsúlyoztuk a szolgáltatószektor modern gazdaságokban betöltött szerepét, melyet számszerű adatokkal igazoltunk, összekapcsolva mindezt a turizmus világával. Megmutattuk, hogy a sikeres turizmusnak nem feltétlenül szükséges előfeltétele sem a kellemes éghajlat, sem a történelmi, kulturális örökség megléte, sokkal fontosabb ennél a turisztikai szolgáltatások és az infrastruktúra milyensége. Mindez felhívja a figyelmet arra, miért szükséges a szolgáltatásmarketing eszköztárát megfelelő módon alkalmazni a szektorban.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave