Rekettye Gábor

Értékteremtés 4.0

Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése


A speciális termékek

A speciális termékek esetében a vevők erős márkapreferenciájával, sőt lojalitásával találkozhatunk. Ez azt is jelenti, hogy a döntési útnál többen azonnal a „hűséghurokba” fordulnak. A vásárlók ismerik a terméket, számukra az adott márka különösen nagy értéket képvisel, és ellentétben a másik két csoporttal, nem hajlandók a márkát egy másikkal helyettesíteni, viszont hajlandók viszonylag komoly pénz-, idő- és energiaráfordítást kifejteni annak érdekében, hogy a preferált márkát megvehessék. Ezt a vásárlási magatartást ismerve, a speciális termékek gyártóinak már nem kell széleskörűen teríteni a terméket, elég, ha azt egy vagy néhány helyen forgalmazzák. Közvetlen kapcsolat alakulhat ki a kiskereskedővel, megoszthatják a termék reklámköltségeit is. Ilyen termékek közé tartoznak például a személygépkocsik, a professzionálisabb szórakoztató elektronika termékei, és sok más márkacikk.

Értékteremtés 4.0

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 223 0

Minden vállalati szakember számára fontos, gyakorlatban jól hasznosítható tudást nyújt a könyv. Akit a mai modern gazdaság egy kicsit is érdekel, örömmel fogja olvasni Rekettye Gábor művét.

Madarász László, marketing- és stratégiai igazgató,

PICK SZEGED ZRT.

A Rekettye Gábor könyvében leírtak a nem üzleti szférában dolgozó szervezeteknél - így felsőoktatási intézményeknél is - kitűnően alkalmazhatók. Örömmel ajánlom ezt a hasznos olvasmányt a nonbusiness szférában dolgozó összes szakembernek!

Dr. Kuráth Gabriella, marketing osztályvezető,

Pécsi Tudományegyetem

Az Értékteremtés 4.0-ban az értékkel kapcsolatban leírt elvek és módszerek az egészségügyi szolgáltatóknak is kitűnő útmutatást nyújtanak. Minden kollégámnak javaslom a könyv elolvasását!

Dr. Kelemen Ottó, orvosigazgató,

Kelemed Plasztikai Sebészet Kft.

A negyedik ipari forradalom körülményei között az értékteremtés, a vevőélmény nyújtása, amelyet Rekettye Gábor könyve nagyon érthetően és élvezhetően ír le, minden vállalat számára kötelező, ha fenn akar maradni ebben a turbulens világban. A könyvhöz gratulálok a szerzőnek, és ajánlom minden kollégámnak!

Sárvári Andor, ügyvezető,

Falco-Sopron Bútor Kft.

Az Értékteremtés 4.0 meggyőző könyv, szerzője érthetően és élvezetesen írja le mindazt, ami ma minden vállalat legfontosabb feladata. Örömmel ajánlom a Kamara tagvállalatainál dolgozó minden menedzsernek!

Dr. Sikfői Tamás, elnök,

Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-ertekteremtes-4-0//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave