Deli-Gray Zsuzsa, Árva László (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok


Egy autópálya-pihenőhely koncepciójának vázlata

A Budastart Kft. vezetőjét, Falus Bélát nem érte váratlanul, amikor egy délután ismét e-mailt kapott Imrich Lugosi úrtól, amelyben egy újabb megbízás körvonalazódott. A levélből kiderült, hogy az Ontario Investment Plc. komplex, nyugat-európai színvonalú autópálya-pihenőhelyek kialakítását tervezi Közép-Európában, és ezért megbízzák a Budastart Kft.-t, hogy készítsenek egy előzetes vizsgálatot arra vonatkozóan, hogy milyen típusú és milyen kapacitású vendéglátóhelyeket lenne érdemes kialakítani az autópálya-pihenőhelyeken Magyarországon. Amennyiben az előzetes vizsgálatok valószínűsítik, hogy ígéretes lehetőségek rejlenek egy ilyen projekt magyarországi megvalósításában, úgy további munkákkal bízza meg az Ontario Investment Plc. a Budastart Kft.-t. Ha minden jól megy, a Budastart fogja a végleges üzleti terveket elkészíteni, ennek alapján a végleges helyszínt meghatározni, az üzemeltetőt kiválasztani, valamint magát a beruházást is megvalósítani, sőt később a működtetésben is részt vehet a Budastart Kft. a szakmai üzemeltető vagy üzemeltetők mellett.

Turizmusmarketing esettanulmányok

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 718 0

Érdeklődéssel olvastam végig a Turizmus-marketing esettanulmányok című könyvet és nyugodtan állíthatom, hogy nemcsak az oktatási intézmények hallgatói számára jelent segítséget a tananyag feldolgozásához, hanem gyakorló idegenforgalmi szakemberek is haszonnal forgathatják, hiszen a szerzők olyan fontos és aktuális témákat tárgyalnak az egyes fejezetekben, melyekkel a mindennapi munkájuk során találkozhatnak a szakmában dolgozók. Különös jelentőséget ad a kötetnek, hogy az egyes témák kidolgozásakor a szerzők megtörtént eseteket vettek alapul, konkrét problémákat boncolgatnak. Jó szívvel ajánlhatom tehát a tanulmány-gyűjtemény forgatását minden turizmus iránt elkötelezett kollégának.

Molnár Gabriella elnök

Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége

Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.

Heidrich Balázs intézetvezető egyetemi docens

Budapesti Gazdasági Főiskola

Hivatkozás: https://mersz.hu/deli-gray-arva-turizmusmarketing-esettanulmanyok//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave