Deli-Gray Zsuzsa, Árva László (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok


Fürdőfejlesztés előkészítése Békés megyében

Nagy sürgés-forgás volt a tapaszi Polgármesteri Hivatalban. Valér Tamás polgármester szokásához híven már kora reggel irodájában ült megkopott bőrfoteljében. Valér Tamás hátradőlve, szemét becsukva próbált felkészülni a nagy napra, amely fordulatot hozhat a mintegy kétezer lakosú község életében. Látta a szép jövőt: az új fürdőt, a vízbe ugráló lurkókat, a csinos nőket, akik a beauty szolgáltatás praktikáit tárgyalták ki, látta az élménymedence melletti bárban ücsörgő söröző férfiakat, akiket egy-egy izgalmas gól élményéből csak a csinos tinilányok látványa zökkentett ki. A jacuzzi pezsgését hirtelen a kávéskanál csörömpölése váltotta fel… Megjelent Jusztika a forró kávéval, amely a mindennapok elmaradhatatlan kelléke. A gőzölgő kávé hirtelen visszarántotta a valós életbe, és szisztematikusan ellenőrizte az előkészítést. Miután mindennel elégedett volt, jegyzeteibe merült.

Turizmusmarketing esettanulmányok

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 718 0

Érdeklődéssel olvastam végig a Turizmus-marketing esettanulmányok című könyvet és nyugodtan állíthatom, hogy nemcsak az oktatási intézmények hallgatói számára jelent segítséget a tananyag feldolgozásához, hanem gyakorló idegenforgalmi szakemberek is haszonnal forgathatják, hiszen a szerzők olyan fontos és aktuális témákat tárgyalnak az egyes fejezetekben, melyekkel a mindennapi munkájuk során találkozhatnak a szakmában dolgozók. Különös jelentőséget ad a kötetnek, hogy az egyes témák kidolgozásakor a szerzők megtörtént eseteket vettek alapul, konkrét problémákat boncolgatnak. Jó szívvel ajánlhatom tehát a tanulmány-gyűjtemény forgatását minden turizmus iránt elkötelezett kollégának.

Molnár Gabriella elnök

Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége

Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.

Heidrich Balázs intézetvezető egyetemi docens

Budapesti Gazdasági Főiskola

Hivatkozás: https://mersz.hu/deli-gray-arva-turizmusmarketing-esettanulmanyok//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave