Deli-Gray Zsuzsa, Árva László (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok


A turisztikai országimázs építése Izraelben

– Ilyen általános képpel, országimázzsal kétségtelenül nehéz elindulni – szögezte le Péter –, ám Izrael szeretett volna komolyabb részt szerezni a turizmus piacán, kihasználni a világszerte megnövekedett utazási kedvet. Jó esélyt adott erre, hogy a valóság közel sem annyira leegyszerűsített és negatív, mint az országkép. Elvégre ez a Szentföld, itt tevékenykedett Jézus. Sőt, Jeruzsálem egyenesen három világvallás központja. Bár az ország területe alig 20 ezer négyzetkilométer, azaz Magyarországnál körülbelül négy és félszer kisebb államról beszélhetünk, rendkívül sokszínű a természet. Izrael rendelkezik tengerparttal, hegyekkel és sivataggal is. Éghajlata mediterrán, ám a fent felsorolt területektől függően ez más-más hőmérsékletet jelenthet. Míg a Földközi-tenger partján júliusban kellemesen el lehet viselni a 30 fokos meleget, addig a hegyvidék hűvösebb, a Jordán-árok vagy a Negev-sivatag viszont tűzforró.

Turizmusmarketing esettanulmányok

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 718 0

Érdeklődéssel olvastam végig a Turizmus-marketing esettanulmányok című könyvet és nyugodtan állíthatom, hogy nemcsak az oktatási intézmények hallgatói számára jelent segítséget a tananyag feldolgozásához, hanem gyakorló idegenforgalmi szakemberek is haszonnal forgathatják, hiszen a szerzők olyan fontos és aktuális témákat tárgyalnak az egyes fejezetekben, melyekkel a mindennapi munkájuk során találkozhatnak a szakmában dolgozók. Különös jelentőséget ad a kötetnek, hogy az egyes témák kidolgozásakor a szerzők megtörtént eseteket vettek alapul, konkrét problémákat boncolgatnak. Jó szívvel ajánlhatom tehát a tanulmány-gyűjtemény forgatását minden turizmus iránt elkötelezett kollégának.

Molnár Gabriella elnök

Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége

Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.

Heidrich Balázs intézetvezető egyetemi docens

Budapesti Gazdasági Főiskola

Hivatkozás: https://mersz.hu/deli-gray-arva-turizmusmarketing-esettanulmanyok//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave