Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia

Marketing alapismeretek


Kérdések

  1. Hogyan írható le a meggyőzés folyamata, és hogyan segíthet a meggyőzés nehéz problémák feloldásában?
  2. Hogyan határozható meg a személyes eladás?
  3. Milyen értékesítői típusok különíthetők el, és milyen feladatot látnak el az egyes értékesítők?
  4. Milyen szakaszokra bontható a személyes értékesítési folyamat?
  5. Hogyan látható el az ügyfélszerzés és -minősítés?
  6. Milyen szakaszai különíthetők el az értékesítési prezentációnak?
  7. Mi az ellenvetések kezelésének szerepe a tárgyalásban?
  8. Miért lényeges feladat a vevőgondozás?
  9. Milyen eszközökkel irányítható az értékesítői teljesítmény?
  10. Milyen kapcsolat található az eladási célok és az ösztönzési formák között?
  11. Melyek az értékesítési kvóták formái?
  12. Melyek a kiválasztás főbb módszerei?
  13. Melyek az értékesítői munka változásának főbb tendenciái?

Marketing alapismeretek

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 736 4

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett „tudományát” határozzák meg. A marketing – felfogásunk szerint – olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal „beleszólásuk”, véleményük súlya növekszik.

A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.

E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-kenesei-marketing-alapismeretek//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave