Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Vásárló az adott szituációban

A mindennapok gyakorlatából mindenki tudja, hogy két azonos feladat, azonos helyszínen és módon induló vásárlás kimenete sem ugyanolyan. Sok tényező okozhatja az eltérést, amelyekből mi először az érzelmek szerepére koncentrálunk. Úgy véljük ugyanis, hogy az érzelmek dinamikus jelleget, eltérő karaktert adnak az egyes folyamatoknak. Már eddigi gondolatmenetünkben is utaltunk az érzelmek szerepére, most azonban alaposabban utána is járunk.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave