Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Az új jelek keresésének módszertana

Az igazán „új” feltárása jellegéből következően szinte kizárólag kvalitatív kutatási módszerek segítségével történhet. Ily módon a kitüntetett módszerek a megfigyelés, ami lehet részt vevő és nem részt vevő, valamint a megkérdezések különféle formái. A kvantitatív kutatások inkább az új jelenségek elterjedésének, a köztudatba való beépülésüknek regisztrálására alkalmasak, vagyis nem az innovátorokat érintő szakaszban hasznosak, hanem akkor, ha a jelenségek – a fogyasztói elfogadási folyamat alapján – már a korai fogyasztói többség határát is érintik.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave