Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Shopperinsight-keresés

Meglepő talán, de logikusnak tűnik, hogy tárgyaljuk a vásárlói insight (shopper insights) fogalmát. Ebben az esetben minden, a vevőre vonatkozó releváns információ gyűjtését elvégezzük, koncentrálunk a vásárlók holisztikus megközelítésére, ami integrált információkezelést sejtet. Abban a klasszikus értelemben, ahogyan a Consumer Insight (CI) fejezetben megfogalmaztuk, ez nem igazi insightkeresés, de lehet az információk között insight is. Sajnálatos, de tény, hogy ezt a vevőközpontú marketinginformációs rendszert jó néhányan insightként nevesítik. Olyan értelemben jogos a felvetés, hogy a vásárlások számos eleme tudattalanul játszódik le, sokszor nem tudjuk magunk sem értelmezni a végkifejletet. Ezen tudattalan folyamatokat bizonyos eljárásokkal, módszerekkel közelíthetjük, amelyek hasonlatosak lehetnek a CI-keresés esetében leírtakkal. Ez azonban még mindig nem indokolja azt, hogy a vásárlóról megszerzett információkat összesítve vásárlói insightoknak nevezzük (157. ábra), bár logikáját elismerjük.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave