Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Shoppermarketing-stratégia

A shoppermarketing tulajdonképpen insightra alapozott stratégia megvalósítását jelenti. Kiindulásképpen a Shopper Insight az, ami segíteni tud egy ilyen típusú stratégia megfogalmazásához, de adott esetben a Consumer Insight felhasználása is célravezető. Egyik eleme tehát a shoppermarketing-stratégiának a Shopper Insight, a másik a Co-marketing, ami a termelő és kereskedő, a márka és az eladóhely (Brand and Store) értékét kívánja emelni. Harmadik elemként az átgondolt és hatékony piacbefolyásolási tevékenységet nevesíthetjük, negyedik elem a pozicionálás, az ötödik elem pedig minden olyan In és Out of Store tevékenység, ami a termelő és kereskedő hardver megoldásait jelenti a vásárló megnyerésére (162. ábra).

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave