Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A fogyasztás és a fogyasztó ma

Azon is el kell előbb-utóbb gondolkodni, hogy igaza van-e a mai közvélekedésnek, végső soron igazuk van-e a fogyasztóknak abban, hogy nem értékelik pozitív kategóriaként a marketinget. Bár tudjuk, bizonyíthatjuk, hogy a marketingnek van hozzáadott értéke a vállalati folyamatokban, a fogyasztó mégis úgy érzékeli, hogy – főképp a számára látható – marketingkommunikáció, a reklámok csak terhelik, miközben az ő pénzén történnek, de nem értékes számára, így kiiktatható lenne. Ez a kérdés a válság hatására került éles megvilágításba, mert különben inkább csak lappangó módon volt jelen. Kifejezetten gondot okoz ez a szféra a fogyasztó számára, ha úgy érzékeli, hazudnak neki. Ha ez bekövetkezik – de már akkor is, ha csak ígérnek, és azt nem tudják teljesíteni, tehát nem szándékos hazudozás történt –, akkor elpártolnak tőlünk a vásárlók. Akik megmaradhatnak, azok a hűséges vásárlóink, akik tiszteletet és értéket kérnek cserébe.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave