Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Trendcsoportok

Néhány fogyasztói csoport elnagyolt képét vázoljuk fel az alábbiakban, amelyek különféle trendek hatására való reagálásként is értelmezhetők. Vannak közöttük újak, vannak új vonásokat mutatóak, de már ismert csoportok is. Jó néhány rejti magában azt a potenciált, amiért érdemes vizsgálni őket, esetleg alapozni rájuk. A rövid ismertetések célja csak a gondolatébresztés, további kutatásokat igényel a csoportok tényleges nagyságának kiszámítása, vásárlói potenciáljuk felmérése konkrét termékek/szolgáltatások esetében a magyar piacon.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave