Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Új ideológia az új helyzetben

Sokat segít ezen helyzet elviselésén az, ha tudunk elfogadható, netán trendeknek megfelelő ideológiát gyártani, találni ahhoz, hogy miért választunk más termékeket, márkákat, miért viselkedünk másképpen, mint eddig. Ha a magas benzinárak nehézséget okoznak, akkor könnyebb azt állítani, hogy az ökológiai lábnyomunkat csökkentjük, mint bevallani, hogy nem futja benzinre. Vagyis ez a válság segít abban, hogy egyre több ember vallja magát zöld gondolkodásúnak, ezzel mintegy a korábbival összehasonlíthatatlan szociális kategóriába helyezve magát. Nem állítjuk, hogy a környezeti érzékenység növekedése egyértelműen a válságnak tulajdonítható, de kétségtelen, hogy hozzájárul annak növekvő arányaihoz.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave