Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Consumer Insight – A fogyasztó iránti empátiából

A fogyasztók ismerete a megfelelő marketingmunka alapfeltétele. A fogyasztóról kialakult ismeretanyag megszerzése marketingkutatási módszertan alkalmazásával történik, abban azonban, hogy ez egy konkrét esetben milyen korrekten megfogalmazott céllal, mennyire értő módon, miképp zajlik és milyen mélységben, igencsak jelentős különbségek észlelhetők. Azt gondoltuk, az általános fogyasztókra irányuló ismeretszerző módszereket jól követhetjük az irodalomban, sőt a gyakorlatban is, ezért ezen fejezetben a fogyasztók megismerésének csak egy speciális területét emeljük ki, ami új gondolatokkal járhat. Nem akármit, hanem fogyasztói kulcsélményeket keresünk a fejezet kibontása során, melyeket elsősorban a kommunikációs stratégia meghatározásához, a sikeres kampányokhoz használhatunk, de helyük van akár a termékfejlesztések folyamatában, sőt átfogó szemléleti szerepük is lehet. Nem tűnik nagyon bonyolultnak a fogyasztói insightok fellelése, hiszen olyan ismeretanyagról van szó, ami a fogyasztó, a fogyasztói magatartás megértésén alapul, vagyis látszólag mindenkinek adott lehetőség. Bemutatjuk azonban azokat a speciális jellemzőket, amitől valóban insightról beszélhetünk, láttatni kívánjuk azt is, milyen az, amikor a fogyasztót ténylegesen képviselik egy kommunikációs alkotófolyamat során.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave