Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Az „új” nők

A nők egyre fontosabb szereplői a gazdaságnak, főképp ha világviszonylatban gondolkodunk, tekintettel az egyre több fizetett munkába bevonódó nőkre. Számos országban most kezdenek a felsőoktatásban, egyáltalán az oktatásban részt venni, munkavállalóként fellépni. Mindezek önállóan meghozandó döntéseket feltételeznek az életükben, pénzkeresetet jelentenek, így vásárlási döntések meghozatalának sorát teszik meg először saját preferenciáik szerint.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave