Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A generációk határai

Az első kérdés persze az, hogyan határozzuk meg a generációkat, milyen életkori, kohorszélmény-határokat nevezzünk meg, és egyáltalán hány generációról gondolkodjunk. Sokáig egyértelmű volt, hogy három generáció esetében érdemes vizsgálódni, kézenfekvő volt a fiatal, a közép- és az idős generációk megkülönböztetése. A marketingalkalmazás alapját jelentő Yankelovich-riportok, mint a generációs kutatások kiindulópontjai, eredetileg a fenti három generáció vizsgálatát tartalmazta, az X-generáció (Coupland, 2007), a baby-boomers és az érettek megnevezéssel. Az amerikai szakírókat már régóta foglalkoztatta az újabb, az Y, a millenniumi generáció magatartása (Bakewell–Mitchell, 2003; Howe–Strauss, 2000; Marconi, 2000). A változások követése miatt, a piac nyomására ma már Yankelovichék is négy csoportot különítenek el (lásd 15. tábla).

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave