Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Gyerekek trendcsoportjai

A 6 és 14 év közöttiek kohorszát vizsgálva látjuk, hogy ma sokkal érettebbek és önállóbbak a gyerekek, mint korábban, de ez ne tévesszen meg senkit, ugyanúgy szeretnek játszani, mint elődeik, és gyerekesek a szívük mélyén. Valamikor a gyerekek alig szólhattak bele a család döntéseibe, ma pedig szívesen vásárolnak, sőt egy vizsgálat szerint egy-egy vásárlásnál legalább tíz tárgyat a gyerek miatt vesznek meg a szülők (Ebster–Wagner–Neumuller, 2009). A gyerekek életkori csoportját újabban Z-generációnak nevezik, aminek sajátos jellemzőiről adunk egy rövid összefoglalót.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave