Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A fiatalok

A fiatalok megismerése soha nem volt könnyű feladat. Azért nem, mert ez az a kor, amikor a fiatalok a kortársaknak sokkal jobban megnyílnak, mint a szülőknek, nem is beszélve a kutatókról. Ez persze csak azóta igaz, hogy kialakult az emberek életívében a fiatalság mint csoport, vagyis mióta a gyerekből nem házas lesz azonnal, hanem kvázi felnőtt életet élve nem kötik már a gyerek státus terhei, de még nem kell felnőtt egzisztenciális elvárásokkal szembenéznie.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave