Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Marketinglehetőségek a célcsoportnál

A fentiekből is követhető módon hajlamosak vagyunk az életkezdők esetében a nagyvárosi, még inkább a fővárosi, átlag feletti jövedelmű fiatalokra gondolni, fogyasztásukat, életüket így elképzelni. Pontosan emiatt is tűnik olyan vonzónak a csoport függetlenségével, anyagi erejével, energiájával. Ez persze így nem igaz, a csoport inkább két szélsőségesnek ítélhető részre bomlik, egyrészt a mintaadó jól keresőkre, valamint a nehezen munkához jutó, esetleg munkanélküli, olcsó munkaerőt jelentő, tapasztalatokkal még nem rendelkező életkezdő fiatalokra.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave