Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Kommunikáció az életet újrafogalmazókkal

Az életívcsoporttal nehéz jól kommunikálni, mert ugyan számos területen rászorulnak a tanácsra, a számukra új termékek vásárlásánál tanácsadásra, csak éppen ezek az új vásárlási területek nem töltik el örömmel őket, pl. szemüveg, fogápolás, gyógyszerek, ránctalanító, sportruházat, ami nem „emeli ki” az alakot stb. – így ezek nyilvános vállalását nehezen teszik meg.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave