Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Szeniorok

A marketinges szakemberek állandó keresésben vannak, részint az új jelenségeket próbálják kitapogatni, amelyek a társadalomban felbukkannak, részint a megfelelő reagálási módokat keresik a fellelt trendekkel kapcsolatosan. Ha ilyen érzékenyek, a történésekkel „egyidejű” felfedéseket és reagálásokat tudnak felmutatni a szakma képviselői, miért van az mégis, hogy az időseket mint célcsoportot nem tudják, akarják, akarjuk észrevenni?

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave