Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Szcénakutatások

A szcénákban való részvétel a fiatalokra kifejezetten jellemző. Hitzlerék húsz fiatal-szcénát ténylegesen is megvizsgáltak Németországban az adott szcéna elitjéhez tartozók segítségével (Hitzler–Niederbacher, 2010). A szcéna architektúráját, kultúráját, történetét írták le esettanulmányszerűen a következő standard témák kibontásával: a szcéna története, számok, tények a szcénáról, trendek a szcénával kapcsolatosan, a szcéna fókusza, a tagok beállítódása, motivációik, életstílusuk, szcénaszimbólumok és rituálék, találkozási pontok és események, médiahasználat, szcénastruktúra és az adott szcéna kapcsolódása más szcénákhoz. Ennek alapján ismerhetjük meg könyvükből a jellemző német szcénákat. A Dortmundi Egyetem Általános Szociológia tanszékének kutatásai alapján Hitzlerék korábban már 26 szcénát azonosítottak a német fiatalok generációján belül (lásd http://www.jugendszenen.com/). Rövid leírásukat is megadjuk, hogy némi elképzelése lehessen az olvasónak a különféle élmény- és színterek lényegéről.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave