Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Vásárlási döntések ma

A vásárlók döntési mechanizmusát azért szeretnénk egyre alaposabban megismerni, mert ettől függ egy-egy termék, márka sikere, a termelői/szolgáltatói és a kereskedői marketingtevékenység eredménye. Annál is inkább középpontba kerül a problémakör, mert manapság mind gyakoribb az, hogy az emberek „helyben” döntenek, nem kívánnak újabb eladáshelyet felkeresni egy-egy márka megszerzéséért, hanem inkább kompromisszumot kötnek, a kapható márkák közül választanak. Mindezek – többek között – olyan fogyasztói magatartástrendek következményei, mint pl. a gyorsaság, a kényelem, a kényeztetetés, a szórakoztatás- és élményelvárás. Az alábbi új vásárlói magatartásra jellemző jelenségeket véljük felfedezni, amelyek magyarázatát, saját helyzetükre való lefordítását keresik a szakemberek:

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave