Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A feladatorientált vásárlás

A rutinszerű vásárlások nagy része feladat típusú, vagyis amikor a család vagy az egyén normális szintjének megfelelő termékeket rendszeresen be kell szerezni. Idetartoznak pl. az alapvető élelmiszerek, tisztító- és tisztálkodási szerek (tea, olaj, tusfürdő, mosogatószer) vagy akár a havi ismétlődő kiadások (bérlet, csekkbefizetésekkel megvett szolgáltatások, pl. víz, villany, gáz, internet-előfizetés). Ezeknél a vásárlásoknál általában nem gondoljuk végig a lehetőségeket, hanem automatikusan emeljük le a termékeket a polcról, vesszük igénybe a szolgáltatásokat (pl. tankolás, tisztító). Természetesen ki-kibújhatunk a rutinból és újíthatunk a termékeken az üzletválasztásban, de alapvetően ez a mindennapos, ismétlődő tevékenység inkább feladatmegoldás. Tekintsük át, milyen motivációi vannak a feladatorientált vásárlásnak!

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave