Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Miért fontos az információ a vállalat számára (is)?

Az információs társadalom korában a megfelelő időben, megfelelő minőségben megszerzett információ fontos versenyelőnyt jelent. Természetesen, a megfelelő információ összegyűjtése átgondolt tervezést és megfelelő erőforrásokat feltételez. Jelentősen befolyásolja a megszerzett információk értékét a vállalat kutatási tapasztalata, szokásai, illetve az ezekre szánt költségvetés nagysága. Noha a modern társadalmakban számos új platform (pl. az internet, ezen belül pedig a közösségi média) segíti az információk megszerzését, a vállalati gyakorlatban ezek széles körű felhasználása még korlátozott. Léteznek ugyanakkor innovatív kísérletek a fogyasztói vélemények megismerésére, amelyek jövőbeli térnyerése valószínűsíthető. Lássunk erre egy példát:

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave