Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


A versenytársak

A marketingfolyamat résztvevőinek negyedik csoportját a versenytársak képezik. A verseny immanens része a modern piacnak. A versenyt és a versenytársakat lehet szűkebben és tágabban értelmezni: a szűkebb értelmezés szerint a közvetlenül helyettesítő termékeket előállítók a versenytársak. Ebben az értelemben a személygépkocsi gyártójának a versenytársa a másik személygépkocsi-gyártó. Tágabb értelemben versenytársak lehetnek a más közlekedési eszközt előállítók is, a legtágabb értelemben pedig minden fogyasztási cikket gyártó versenyez a vevő pénztárcájáért.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave