Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


A termékcsaládok árazása

A vállalati termékszerkezet összetettségének meg kell jelennie az árakban is. Az árpolitikai döntések szintén a termékekre, a termékcsaládokra irányulnak, és azok változtatásához kötődnek. Az árpolitika is – akárcsak a termékmenedzsment egésze – szoros összefüggésben van a márkapolitikával is. A termék- és ármenedzsment keretét, meghatározó mozgásterét az a vállalatpolitikai döntés adja meg, amellyel az árstratégiákat tárgyaló fejezetben már foglalkoztunk, nevezetesen az, hogy a vállalat a minőség és az árszínvonal által definiált piaci struktúra mely részében kíván tevékenykedni. E fő kereten belül a termékstruktúrát kifejező árstruktúra-stratégia kérdései az alábbiak szerint összegezhetők:

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave