Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Alkalmazások

A legalapvetőbb megjelenési forma az alkalmazásokban a hirdetési hálózatokon (például AdMob) keresztül elhelyezett egyszerű szöveges vagy grafikus, esetleg rich média hirdetés. Az alkalmazások másik formája a márkák szponzorációja vagy saját, brandingelt alkalmazásainak fejlesztése és tartalmak megjelenítése (12.7. ábra).szponzoráció során a célcsoport számára fontos tartalmakat, alkalmazásokat támogatva jelenik meg a márka. A saját alkalmazás legtöbbször saját szolgáltatás mobilon keresztüli igénybevételét teszi lehetővé, de előfordul, hogy kiegészítő szolgáltatásként játékot vagy pedig egy kampány keretében egy speciális, egyedi alkalmazást fejleszt a cég. Idesorolhatók a bankok alkalmazásai is, melyek bizonyos pénzügyi műveletek mobilról történő kezdeményezését teszik lehetővé. A felhasználók a szolgáltatások használatakor hirdetésekkel is találkoznak, így lehetőség van a márkahűség, márkaimázs erősítésére.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave