Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


A szervezeti beszerzés legfontosabb stratégiai kérdései

Az utóbbi évtizedekben a vállalatok egyre inkább felismerték a termelési részfolyamatok kiszervezésének (outsourcing) szükségességét. A gyorsan változó piaci környezetben és az egyre élesebb versenyben a specializáció és a kulcskompetenciákra összpontosító üzleti stratégia került a vállalatok gondolkodásának homlokterébe. Míg kezdetben az outsourcing elsősorban csupán a kiszolgáló folyamatok szállítóhoz való kiszervezését jelentette, addig mára már egyre jelentősebb területek, például a kutatásfejlesztés kiszervezése is jellemző. Mindez növeli a vállalati együttműködések gyakoriságát és jelentőségét, s egyben alátámasztja a kapcsolati megközelítés jelentőségét is.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave